پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3795
-
الف
+

بارگذاری کلاه قرمزی و پسرخاله در صفحه کودک

فیلم خاطره‌انگیز «کلاه قرمزی و پسرخاله» به صفحه کودک و نوجوان آی‌فیلم فارسی افزوده شد.

فیلم سینمایی به یادماندنی «کلاه قرمزی و پسرخاله» به کارگردانی ایرج طهماسب به صفحه کودک و نوجوان وب‌سایت آی‌فیلم فارسی افزوده شد.

به گزارش آی‌فیلم، صفحه ویژه کودک و نوجوان با بارگذاری مجموعه‌های تلویزیونی ویژه این گروه سنی، از مدتی پیش در وب‌سایت فارسی شبکه آی‌فیلم راه اندازی شد.

در همین راستا، فیلم خاطره‌انگیز «کلاه قرمزی و پسرخاله» در این صفحه بارگذاری شد؛ و شما عزیزان می‌توانید در کنار سریال‌های خاطره انگیز و ماندگاری دیگر همچون؛ «خونه مادربزرگه»، «قصه‌های تا به تا»، «دنیای شیرین»، «سمندون» و فیلم‌های «فیلشاه»، «کلاه قرمزی و سروناز»، «شکلاتی»، «دزد عروسک‌ها»، «شکرستان»، «پیشونی سفید ۱ تا ۳» و...، این فیلم را نیز دریافت و مشاهده کنید.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: کلاه قرمزی که بزرگ شده، مشغول تحصیل است اما بازیگوشی‌هایش سبب می‌شود تا از مدرسه اخراج شود. تلاش او برای اینکه شغلی به دست آورد نیز نتیجه‌ای عاید نمی‌کند، تا اینکه از طریق تماشای تلویزیون و تماشای برنامه آقای مجری تصمیم می‌گیرد تا روانه تلویزیون شود. کلاه قرمزی به تهران نزد پسرخاله می‌رود و با کمک او راهی تلویزیون می‌شود و در آنجا به خاطر علاقه زیادش به آقای مجری سعی می‌کند تا موانع راه ازدواج او را از بین ببرد اما باعث به وجود آمدن مشکلاتی می‌شود.

در این فیلم بازیگرانی چون ایرج طهماسب، حمید جبلی، زنده یاد مرتضی احمدی، زنده یاد حمیده خیرآبادی و فاطمه معتمدآریا به ایفای نقش پرداختند.

بر اساس این گزارش، شبکه آی‌فیلم نوید این را می‌دهد که به زودی فیلم ها و سریال‌های ویژه کودک و نوجوان بیشتری به درخواست و پیشنهاد شما بینندگان عزیز در صفحه ویژه کودک و نوجوان وب‌سایت آی‌فیلم فارسی بارگذاری کند.

همچنین شما می‌توانید سریال‌های مورد علاقه خودتان در وب‌سایت آی‌فیلم را با اینترنت نیم‌بها تماشا کنید.

بیشتر بخوانید:

سفر جادویی را در صفحه کودک آی‌فیلم ببینید

دانلود و مشاهده سریال زیر گنبد کبود

«باز مدرسم دیر شد» در آی‌فیلم

دو سریال خاطره انگیز در وبسایت آی‌فیلم

سریال‌های درخواستی‌تان را در آی‌فیلم ببینید

م.ه/ ا.ا

نظر شما
ارسال نظر